Μέλη αυτού του Ιστότοπου ..:

Επισκέπτες - Visitors

Ώρα Ελλάδος - Time in Greece

Παρασκευή 4 Σεπτεμβρίου 2009

ΜΙΑ ΦΙΛΗ ΑΠΟ ΚΥΠΡΟ .. ΜΟΥ ΕΣΤΕΙΛΕ ΤΟ ΠΑΡΑΚΑΤΩ :


Για να ενημερώσω όσο πιο πολύ κόσμο με αυτό που μου συνέβηκε και με εξόργισε αποφάσισα να στείλω αυτό το email σε φίλους και γνωστούς με απώτερο σκοπό να προωθηθεί σε όσους πιο πολλούς καταναλωτές γίνετε, γιατί είναι καιρός να ξυπνήσουμε και να επαναστατήσουμε. Τέρμα οι σιωπές και ντροπές, τα πράγματα είναι εκτός ορίων και πάντα την πληρώνουμε εμείς οι καλοθελητές καταναλωτές, σε εισαγωγικά “ΡΙΦΚΙΑ”.
Και εξηγώ: πήγαμε BLINKERS (αναγκαστικά αφού όλα τα cafe ήταν γεμάτα) οικογενειακώς και με τρεις φίλους για να παρακολουθήσουμε κάποιο ποδοσφαιρικό αγώνα, με αποτέλεσμα να πληρώσω εγώ για 4 μπιφτέκια, 3 μπίρες και δύο νερά 140 ευρώ όλο το ποσό ήταν 230 για 7 κολομπέρκερς.
Εάν είναι μέσα στα λογικά πλαίσια χρέωσης παρακαλώ απαντήστε μου.
Ευχαριστώ
* ΤΙ ΝΑ ΠΩ ΕΓΩ ? 2 ΜΠΟΥΚΑΛΙΑ ΝΕΡΟ ..ΤΙ ΤΟ ΘΕΛΑΤΕ ..!!!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου