Μέλη αυτού του Ιστότοπου ..:

Επισκέπτες - Visitors

Ώρα Ελλάδος - Time in Greece

Σάββατο 26 Σεπτεμβρίου 2009

Ανέκδοτο ..

Γίνεται ένα φεμινιστικό συνέδριο.
Πρώτη παίρνει τον λόγο μια Γερμανίδα.
- Εγώ, γυρίζω στο σπίτι και λέω στον Χανς: Χανς, από σήμερα τέρμα αυτά που ήξερες!! Από σήμερα, θα μαγειρεύεις εσύ! Εγώ θα αράζω στον καναπέ να πίνω τον καφέ μου! Την πρώτη μέρα κορίτσια, δεν είδα τίποτα! Την δεύτερη τίποτα. Από την τρίτη μέρα άρχισα να βλέπω καμιά σαλάτα, κανένα τυρί και μετά από καιρό ο Χανς είχε υποταχτεί!Χειροκροτήματα, χαμός από το κοινό.
Δεύτερη παίρνει τον λόγο μια Γαλλίδα.
- Μια μέρα που γύρισε ο Ρενέ από την δουλειά του, του λέω: Ρενέ, τέρμα αυτά που ήξερες!! Από σήμερα θα ξεσκονίζεις εσύ και εγώ θα πηγαίνω για ψώνια με τις φίλες μου! Την πρώτη μέρα δεν είδα τίποτα! Την δεύτερη μέρα, κορίτσια, δεν είδα τίποτα. Από την τρίτη μέρα, έκανε λίγο την τηλεόραση, λίγο σκούπα. Μετά από λίγες μέρες ο Ρενέ υπηρέτης μου!!Χειροκροτήματα, φασαρία, επευφημίες για την Γαλλίδα.
Τρίτη παίρνει τον λόγο μια Ελληνίδα.
- Εγώ περίμενα στο σπίτι και μόλις γυρίζει ο Μήτσος από το καφενείο του λέω: Από σήμερα τέρμα αυτά που ήξερες! Δεν είμαι η δούλα σου! Θα κάνεις ΕΣΥ όλες τις δουλειές του σπιτιού, θα μαγειρεύεις, θα πηγαίνεις τα παιδιά στα φροντιστήρια και θα μου κάθεσαι όποτε έχω όρεξη ΕΓΩ!!! Την πρώτη μέρα δεν είδα τίποτα. Την δεύτερη μέρα δεν είδα τίποτα. Από την τρίτη μέρα άρχισα να βλέπω λίγο από το δεξί μάτι!

Το χαμένο κεφάλαιο της Γεννέσεως...................................

Και ο Θεός ρώτησε τον Αδάμ:"Τί κακό σου συμβαίνει;
"Ο Αδάμ απάντησε ότι δεν είχε κανέναν για να μιλά μαζί του.
Τότε ο Θεός είπε ότι σκόπευε να δώσειστον Αδάμ μια γυναίκα για σύντροφο:
"Το πρόσωπο αυτό θα συλλέγει τροφή για σένα, θα σου μαγειρεύει και,όταν ανακαλύψεις τα ρούχα, θα τα πλένει για σένα. Θα συμφωνεί πάντοτε με οποιαδήποτεαπόφαση παίρνεις. Θα γεννά τα παιδιά σου και ποτέ δενθα σου ζητά να σηκώνεσαι κατά την διάρκεια της νύκτας για να τα φροντίσεις.Δεν θα σε ταλαιπωρεί με καυγάδες και πάντοτε θα παραδέχεται πρώτο ότι είχε άδικο όταν θα έχετε μια διαφωνία.Ποτέ δεν θα έχει πονοκέφαλο και θα σου προσφέρει ελεύθερα έρωτα και πάθος οποτεδήποτε τα χρειάζεσαιΔεν θα σου ζητάει ποτέ χρήματα,ούτε την πιστωτική σου όταν θα την ανακαλύψεις. Θα χαίρεται όταν θα γνωρίζεις άλλες γυναίκες και δεν θα σε ενοχλεί όταν παρακολουθείς ποδόσφαιρο όταν θα το ανακαλύψεις κι αυτό".
Ο Αδάμ ρώτησε τον Θεό:"Τί θα κοστίσει μια γυναίκα σαν κι αυτή;
"Ο Θεός απάντησε:"Ένα χέρι και ένα πόδι."
Έπειτα ο Αδάμ είπε:
"Ακριβή είναι. Τι μπορώ να πάρω με ένα πλευρό;

"Τα υπόλοιπα τα ξέρετε..!!!!!!!!!!

Πείραμα..

Στα πλαίσια ενός κοινωνικού πειράματος, σε μια ομάδα 50 ανθρώπων που ήτανε μισοί-μισοί , άνδρες και γυναίκες, δόθηκε ένα κείμενο και η επιλογή να βάλουνε σ' αυτό το κείμενο ένα κόμμα.
Το κείμενο ήταν :

" Αν ο άνδρας ήξερε πραγματικά την αξία που έχει η γυναίκα θα πήγαινε στα τέσσερα."

Όλες οι γυναίκες βάλανε το κόμμα μετά από τη λέξη "γυναίκα"
("Άν ο άνδρας ήξερε πραγματικά την αξία που έχει η γυναίκα,
θα πήγαινε στα τέσσερα.")

όλοι οι άνδρες βάλανε το κόμμα μετά τη λέξη "έχει".
(" Αν ο άνδρας ήξερε πραγματικά την αξία που έχει,
η γυναίκα θα πήγαινε στα τέσσερα.")

Με δύο προπέλες



Στα διπλέλικα σκάφη η δεξιά προπέλα είναι δεξιόστροφη και η αριστερή αριστερόστροφη. Στις μικρές ταχύτητες και στη μανούβρα δίνουν μια μοναδική ευελιξία, σε σημείο, που δεν χρειάζεται καν το τιμόνι, που μπορούμε να το δέσουμε στο κέντρο. Η κάθε προπέλα είναι προσαρμοσμένη πάνω σʼ έναν άξονα, που βγαίνει από το σκάφος υπό κάποια γωνία προς τα κάτω. Επίσης, η κάθε προπέλα «δαγκώνει» προς την πλευρά της φοράς της, δηλαδή στην περιοχή του εξωτερικού ημικύκλιου (σχ. 1), προσφέροντας μεγαλύτερη ωστική δύναμη.
Η κλίση αυτή των αξόνων και το δάγκωμα των προπελών προς τα έξω, ανάλογα με τη φορά τους, είναι τα δύο στοιχεία, που δίνουν την ευκολία χειρισμών σε μικρές ταχύτητες. Αν υπήρχε μόνο μία προπέλα, όπως συμβαίνει στα ιστιοφόρα, αλλά και σε άλλα μικρά μηχανοκίνητα σκάφη, αυτή θα έστρεφε την πρύμη του σκάφους προς την πλευρά της περιστροφής, αναγκάζοντάς μας να «ισιώνουμε» λίγο με το τιμόνι, άρα δημιουργώντας επιπλέον τριβές και αντιστάσεις. Οι αντίθετες φορές περιστροφής των δύο προπελών κάνουν το σκάφος να ισορροπεί χωρίς μετατόπιση της πρύμης, αφού η μία προπέλα ακυρώνει την επίδραση της περιστροφή της άλλης, κάνοντας το σκάφος να κινείται σε μία ευθεία. Με τις δύο προπέλες δεν αντιμετωπίζουμε το φαινόμενο της επίδρασης (propeller effect), που παρατηρείται στα μονέλικα σκάφη. Στην καλή μανούβρα, επίσης, συντελεί και η απόσταση των προπελών από τον κεντρικό (διαμήκη) άξονα του σκάφους, με τη δημιουργία ροπής ίσης με το γινόμενο της απόστασης της προπέλας από τον κεντρικό άξονα επί την ωστική δύναμη της προπέλας (σχ. 2).

Στην περίπτωση ενός μονέλικου σκάφους ξέρουμε πως χρειάζεται λίγο «τιμόνι» για να πάμε ευθεία. Φαντάζεσθε, όμως, πόσο τιμόνι χρειάζεται ένα διπλέλικο σκάφος λόγω της επίδρασης της προπέλας αλλά και λόγω της ροπής, αν μία από τις μηχανές του πάψει να λειτουργεί: Στο ταξίδι και με μία από τις μηχανές εκτός λειτουργίας απλά εξισορροπούμε με λίγο τιμόνι, για να περιορίσουμε την τάση του σκάφους να στραφεί προς την πλευρά της σβησμένης μηχανής, κόβοντας βέβαια στροφές από τη μοναδική μηχανή μας, μέχρι να φτάσουμε στο λιμάνι. Εκεί, τα πράγματα όμως δυσκολεύουν, ιδίως αν φυσάει δυνατός αέρας, κάνοντας το σκάφος να ξεπέφτει. Στις μικρές ταχύτητες το «δάγκωμα» της μοναδικής μας προπέλας, σε συνδυασμό με τη ροπή στρέψης, που δημιουργείται, με μοχλοβραχίονα την απόσταση της προπέλας από τον κεντρικό άξονα του σκάφους μας, δεν μας επιτρέπουν να μανουβράρουμε εύκολα, Ας μην ξεχνάμε πως στο μονέλικο σκάφος η προπέλα βρίσκεται πάνω στον κεντρικό άξονα του σκάφους και έχουμε μόνο να εξισορροπήσουμε την επίδρασή της από τη φορά περιστροφής. Στην περίπτωση όμως του διπλέλικου σκάφους, έχουμε να εξισορροπήσουμε και τη ροπή, που δημιουργείται. Καλό, λοιπόν, είναι να κάνουμε λίγη εξάσκηση με μία μηχανή, για να ξέρουμε πώς συμπεριφέρεται το σκάφος μας σε μια τέτοια περίπτωση









Θέματα για... καπετάνιους....

Επί τόπου στροφή


Η επίδραση της προπέλας στο πρόσω και ανάποδα είναι ο λόγος, για τον οποίο ένα διπλέλικο σκάφος μπορεί να στρέφεται επί τόπου, γύρω από έναν υποθετικό άξονα περιστροφής. Ας δούμε λοιπόν με λίγα λόγια πως γίνεται.
Μηχανοκίνητα με δύο μηχανές, άρα και δύο προπέλες ρεμετζάρονται πολύ πιο εύκολα από τα μονέλικα σκάφη.


Με κατάλληλους χειρισμούς και χωρίς καθόλου χρήση του τιμονιού, το μηχανοκίνητο μπορεί να γυρίσει 360ο γύρω από τον εαυτό του, κάτι, που πολλές φορές είναι απαραίτητο στα γεμάτα λιμάνια και στον περιορισμένο χώρο των μαρινών.


Με το «ζύγισμα» των μανετών στο πρόσω και ανάποδα, το σκάφος μπορεί να κάνει μια πλήρη περιστροφή γύρω από τον εαυτό του, όπως χαρακτηριστικά φαίνεται στο σχήμα 1.










Ας δούμε λοιπόν πως στρέφεται ένα διπλέλικο σκάφος στο σχήμα 2.
Στην περίπτωση Α βάζουμε πρόσω την αριστερή και ανάποδα τη δεξιά μηχανή. Αν το σκάφος, καθώς στρέφεται τείνει να κινηθεί πρόσω, μειώνουμε τις στροφές της αριστερής μηχανής, που είναι στο πρόσω, όπως φαίνεται στην περίπτωση Β. Προσοχή, δεν αυξάνουμε τις στροφές της δεξιάς στα ανάποδα. Στην περίπτωση Γ, καθώς το σκάφος γυρίζει, βλέπουμε ότι τείνει να κάνει και ανάποδα. Όπως και στην προηγούμενη περίπτωση μειώνουμε αντίστοιχα τις στροφές της δεξιάς μηχανής, που κάνει ανάποδα. Το μυστικό στη μανούβρα είναι να χρησιμοποιήσουμε όσο γίνεται λιγότερες στροφές και πάντα να μειώνουμε αντίστοιχα τη μηχανή, που προκαλεί κίνηση άλλη από αυτή της περιστροφής. Δεν εξισορροπούμε ποτέ, αυξάνοντας στροφές, αλλά μειώνοντας. Ειδικά με μεγάλες μηχανές και ιπποδυνάμεις, η αύξηση των στροφών μπορεί να μας κάνει να χάσουμε τον έλεγχο του σκάφους, με συνέπεια κάποια ζημιά είτε στο δικό μας είτε σε κάποιο άλλο ρεμετζαρισμένο μέσα στο λιμάνι.

Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου